SAMSUNG Värderingar och recensioner

Kundrecensioner för Galaxy S4 zoom 4G

Galaxy S4 zoom 4G

Galaxy S4 zoom tar mobilkameran till en helt ny nivå. Detta är hybriden mellan smartphone och kompaktkamera, som kan fota samtidigt som du pratar i telefonen. Den känsliga 16 megapixels CMOS-sensorn fångar ögonblicken du vill minnas, samtidigt som du får designen från Galaxy S4, Android 4.2 och andra smarta funktioner som S Translator, Story Album och Group Play.
Genomsnittlig kundvärdering:
3,6 / 5
3,6
 /
5
(5 Recensioner) 5
Öppna en ögonblicksbild av värderingar
Betygssammanfattning 5 recensioner
5 stjärnor
1
4 stjärnor
2
3 stjärnor
1
2 stjärnor
1
1 stjärna
0
3 av 5(60%)kunder rekommenderar denna produkt
Kundrecensioner för Galaxy S4 zoom 4G
Recension 1 för Galaxy S4 zoom 4G
Kund Avatar
Från: Hisingen
Funktioner
4 av 5
4 av 5
Prestanda
4 av 5
4 av 5
Design
2 av 5
2 av 5
Värde
4 av 5
4 av 5
Total värdering
4 av 5
4 av 5

Bättre än vad jag förväntade mig!

Datum:den 15 maj 2014
Ja, jag rekommenderar denna produkt
Plåtar en del och har inga höga förväntningar när det gäller bilder från en mobil. För att vara bilder tagna från en liten pocketkamerasensor (2/3 tum?) så blir det bilder med starka färger, bra kontrast och skärpan är "krispig". Den är kanske lite för skarp när telefonen/kameran lämnar fabriken. Allt går att justera som på de flesta "pocketkameror". 10 ggr OPTISK zoom är att föredra framför en kass digital förstärkning av zoomen. Jag har gämfört med frugans Galaxy trend plus och det är en otrolig skillnad! Jag kan ju naturligtvis skriva en hel del här men....För mig som inte vill ha med mig fler tekniska prylar än "nödvändigt" så fungerar denna hybrid fantastiskt bra. Fotograferar du mycket så är det inget att fundera på. Köp den! Man kan byta batteri och minneskort som på en vanlig kamera. Det blir svårt eller omöjligt att hitta en telefon som levererar bättre bilder. Filmningen är ok. Vindljud i mikrofonen medför att den knappt går att filma med ute (hjälpmedel finns att tillgå). Jag redigerar i HD och bränner Blu-ray och som dokumentation fungerar det bra. Vill du visa din film på din 60-tums TV så kanske du ska satsa på en systemkamera eller en videokamera av god kvalitet, men som sagt jag är kräsen och har stora krav. Jag har referenser från APS-C och 1 tums sensorer och vi har alla olika referenser. Telefonen fungerar som vilken 4G telefon som helst från Samsung. Klart ljud!
Fördelar: Överträffar mina förväntningar, Bra köp!, Smarta funktioner
Nackdelar: tung och klumpig
Ja, jag rekommenderar denna produkt
 0 poäng
0  av 0 fann denna recension användbar.
Recension 2 för Galaxy S4 zoom 4G
Kund Avatar
Från: Malmö
Funktioner
5 av 5
5 av 5
Prestanda
4 av 5
4 av 5
Design
4 av 5
4 av 5
Värde
5 av 5
5 av 5
Total värdering
4 av 5
4 av 5

efter 1 vecka

Datum:den 14 februari 2014
Ja, jag rekommenderar denna produkt
Jag är supernöjd! Snabb när jag spelar, bra ljud, vackra bilder, bara batteritiden som stör mig, men det är min tredje smartphone från Samsung, så jag vet med rätta rutiner och rätt app, klarar den längre tid.
Fördelar: Överträffar mina förväntningar, Bra köp!, prisvärd, Smarta funktioner
Ja, jag rekommenderar denna produkt
+ 1 poäng